donderdag 2 augustus 2012

JULI PICTURES

Dit zijn mijn leukste foto's van de maand juli! Laat weten wat je vind :)


We hadden de puntjes van ons haar roze geverfd. Wel grappig, maar gelukkig niet permanent.

Ik ben met vriendinnen naar walibi geweest. Het was echt geweldig! En de dag erna hebben we deze vriendschapsbandjes gekocht. <3

Evil kaasschaaf.


Lekker tijdschriftjes lezen op de camping, en natuurlijk inspiratie opdoen. 

Mijn vriendje had een tijdje geleden een wensballon gekocht. Deze hebben we opgelaten op het strand :)

Ik heb het weer ondekt: Scoubidou. Ja, die oude trend van de basisschool. Alle kleuren en mogelijkheden maakte mij opnieuw vrolijk. Binnekort een post vol scoubidou!


In het winkeltje van de camping was een pot Nutella van 5 kilo!

Wat vinden jullie de leuskte foto?


2 opmerkingen:

Leuk dat je een reactie achter laat!