woensdag 19 september 2012

GLITTER LAKJE VAN W7


Ik heb mijn nieuwe lakje van W7 uitgetest, die ik een weekje geleden heb gekocht. En ik ben er heel blij mee. Lees snel verder!  

Als eerst ging ik het lakje proberen met kleurtjes eronder, maar dit vond ik uiteindelijk niet zo mooi als zonder een extra lakje eronder. Ik gebruikte de kleuren Raspberry Fields Forever, Poison Me, Poison You en Blue Cara Ciao van Catrice.
Dus, gewoon met een base- en topcoat vind ik heb het mooist. En ik had niet verwacht dat hij zo goed zou dekken. En het blijft ook super goed en lang zitten. Ik ben heel erg tevreden.
Het enige minpuntje is toch wel dat, zoals je misschien al hebt gezien, er op een een of andere manier glitters op de rest van mijn vingers komen te zitten. Gelukkig is dat er redelijk snel weer af.
Geweldig, zo zilver met gekleurde (vooral blauw en donkerroze) glittertjes. 

Wat vinden jullie?

4 opmerkingen:

  1. Great Post !


    Love your polish it looks so beautiful !!!

    I'm working on a questions tag would you help me and leave a question for me ?:)


    p.s Do you want to win a Snake Wrap Earring?! Enter my giveaway!

    Love,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Om die reden dat het overal op je handen zit hou ik niet zo van glitters haha, hoewel ik het wel mooi vind staan altijd!
    Mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oe mooi lakje, ik gebruik peel of base coat van essence dus geen geknoei om glitters te verwijderen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!