vrijdag 24 augustus 2012

[TAG] BEFORE I DIE

Wat wil jij doen voordat je dood gaat? Ik zag de 'Before I die' tag op pradagirls.nl en ik vond het zo geweldig dat ik zo ook mijn lijstje heb gemaakt. Je gaat naar weheartit.com en zoek op 'before I die' 10 plaatjes uit met wat jij nog wilt doen voordat je dood gaat. Benieuwd naar mijn lijstje?  

1. Ik speelde vroeger altijd het computerspel 'Bas de Beer en het Noorderlicht '. Sindsdien wil ik het altijd al in het echt zien.


2. Eerlijk, wie wil dit nou niet? <3

3. Dansen in de regen, net als in een film. Je niks aantrekken van wat anderen denken. Heerlijk.

4. Ik wil al een tijdje mijn haar dip dye verven. Alleen ben ik bang dat het mij niet staat of zo. Ik moet het eigenlijk gewoon doen!


5. Vroeger tekende ik altijd hele huizen en kamers precies zoals ik toen wilde dat mijn huis was. Helaas zijn die huizen met ingebouwde raketten en een glijbanen vanaf de zesde verdieping een beetje onmogelijk.

6. Ik ben best verlegen en dat zorgt ervoor dat je heel veel leuke dingen niet durf of misloopt. Daar wil ik graag van af.


7. Ik teken al heel lang mijn eigen kledingontwerpen, en het zou natuurlijk geweldig zijn als ze ooit allemaal echt gemaakt worden!


8. Ik ben gek op verstoppertje. Vroeger deed ik het zelfs zonder het echt te spelen, dan waren mijn ouders mij uren kwijt omdat ik weer onder het bed van de buren lag verstopt. Dus deze hoef ik eigenlijk niet uit te leggen, haha.

9. Een spontane vakantie. En maar zien waar je terecht komt! 


10. Ik vind ballonnen met helium sowieso al super leuk. Ik ben benieuwd of er mensen zijn die op mijn briefje zouden reageren en waar de ballonnen dan terecht zijn gekomen. Op de basisschool heb ik een keer een reactie gehad, als enige van de klas, wat was ik toen blij hahaha.

En natuurlijk zijn er nog veel meer dingen die ik zou willen doen!

Heb jij al een 'Before I die' lijstje?

2 opmerkingen:

  1. Leuke lijst heb je, een hoop is herkenbaar haha!
    En die van je eigen kledinglijn al helemaal, en daar ben ik zelf ook al zo ongeveer mee bezig (:

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!