woensdag 8 augustus 2012

CATRICE LAKJES

Ik vond het weer eens tijd voor wat kleur op mijn nagels. Om het toch nog een beetje speciaal te maken, heb ik ervoor gekozen om elke nagel een andere kleurtje te geven, want ik ben niet zo goed in (ingewikkelde) nail art. En waarom niet met mijn favoriete Catrice lakjes?

Ik kijk altijd naar de namen van de nagellak in de winkel, er zitten echt grappige namen tussen. En helaas zoals je op de foto kan zien heb ik erg korte nagels. Als ik ook maar even geen nagellak op heb, breken ze af. Ik ga maar snel een betere nagelverharder kopen :)

Raspberry Fields Forever
Dit lakje gebruik ik het meest. En zoals je kan zien, is hij daarom al een beetje versleten. Mooi kleurtje, past overal bij en hij dekt ook nog eens in één keer. 

Miss Piggy Reloaded
Deze heb ik eigenlijk nog maar een keertje gebruikt. Hij dekt niet zo goed, en ik vind hem iets te licht.

Be My Millionaire
Ik hou van zilveren nagellak. Het is moeilijk om er eentje te vinden die goed dekt, ik heb namenlijk nog drie anderen liggen, maar die Catrice vind ik het best.

Poison Me, Poison You
Paars is mijn lievelings kleur. Geweldige kleur, alleen vind ik het op je nagels iets te donker. Nu ben ik opzoek naar een mooie (een wat lichtere) matte paarse nagellak.

Blue Cara Ciao
Dit mooie kleurtje heb ik gekregen voor mijn verjaardag. Maar toen was ik er nog niet zo weg van als nu, hij dekt erg goed en ik ga hem zeker vaker gebruiken.

Wat is jouw favoriete kleur?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter laat!