zaterdag 4 augustus 2012

FAVO OUTFITS

Ik nam weer eens een kijkje op lookbook.nu. Je komt er echte leukste en gekste outfits tegen. Zie hier de outfits die mij het meeste aanspraken.



Omdat ik het superman teken op de top gewoon geweldig vind! Vooral omdat het niet de orginele kleuren zijn. En natuurlijk leuke accessoires die weer passen bij de schoenen.

Die tas: Wauw! Vrolijke zomerse outfit met die rok.

Dit is dan weer wat anders, en niet zoveel kleur als de vorige. Maar ik ben gewoon dol op die rok met strikjes!

De uitvergrootte aztecprint op het shirt vind ik erg leuk. Ik was van plan om alle kleuren textiel stiften te kopen en zelf aztecprint op een shirt te maken en er natuurlijk een DIY over te posten.

De schoenen vind ik super mooi. Alles eigenlijk. Ook ben ik bezig met het maken van dat soort armbandjes als die blauwe en rode. 









Welke outfit vinden jullie het leukst?


De foto's in deze post komen van lookbook.nu. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter laat!