zondag 5 augustus 2012

SHOPLOG FRANKRIJK


Wat doe je als je op vakantie bent? Zonnen, zwemmen, uitslapen.. En natuurlijk; shoppen! Ik heb in frankrijk natuurlijk wat leuke kleertjes en dingetjes gekocht. Helaas zijn de foto's niet zo mooi gelukt. Hier mijn eerste shoplog voor jullie! Ik ben en benieuwd wat jullie vinden!





1. Deze Hello Kitty hanger is uit een automaat bij een tankstation. Hello Kitty in een paardenpakje, how cute!

2. Op een markt in Frankrijk heb ik deze geweldige  knalrode zonnebril gekocht.

3. Bij de E.lecleric heb ik dit witte zomerjurkje gekocht. Hij heeft aan de onderkant kanten bloemetjes. Hij was voor de helft van de prijs en je lijkt er ook nog eens bruiner in :)

4. Alle volgende dingen heb ik bij de La Halle gekocht. De La Halle is een beetje vergelijkbaar met de H&M. Ik dacht eerst dat deze lange blauwe top een jurkje was, maar daar is hij te kort en te doorzichtig voor. Ik vind hem heel mooi dus heb hem toch gekocht!

5. Ik wilde al een tijdje zo'n rok met elastiek. En toen ik deze grijze rok met stipjes zag was ik gelijk verkocht.

6. Leuk lichtblauw topje met kant :)

7. Stiekem vond mijn moeder deze tas ook erg leuk. Maar ik zag hem eerder, ha! Geweldige bruine tas met fringes. 


Waar geven jullie het meeste geld aan uit?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter laat!