maandag 6 augustus 2012

SCHAPENWOLVET

Wat?! Ja, vet van schapenwol. Ik heb drie cremetjes die hiervan gemaakt zijn. Ik heb een erg droge en gevoelige huid en dit werkt heel goed voor mij. Van lieve schaapjes op Texel, haha :)


1. Wolvet
Dit is het pure vet dat ik alleen gebruik voor kleine droge plekjes.


2. Lanoline
Voor deze geldt eigenlijk hetzelfde maar dan zit er nog wat bij om het minder vet  te maken en dus makkelijker smeren.


3. Huidcrème
Na het douchen smeer ik me altijd helemaal in met deze huidcrème omdat mijn huid anders gaat trekken (ken je dat?). Ook toen ik verbrand was heb ik het veel gebruikt omdat het je huid vochtig houdt en toch niet heel vet aanvoelt. En het helpt ook bij het herstellen van de huid :)


Gebruiken jullie ook 'bijzondere' producten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter laat!