maandag 6 augustus 2012

IJSJES

In de vakantie eet je éxtra veel ijs. Ik wel tenminste! Door deze ene zin in het het CG! Beachbook ben ik deze smakelijke post gaan schrijven. Enjoy :)


1. Magnum Infinity
Deze nieuwe magnum is een bom vol choclade <3 De binnenkant is ook chocolade ijs. En omdat het pure chocola is, doe je er inderdaad langer mee. (Zoals in de reclame).

2. Pirulo Happy
Lekker fris waterijsje. Je proeft echt goed alle verschillende fruitsmaken!

3. Magnum Strawberry & White
Als je van witte chocola of aardbei houdt is deze wat voor jou! Ik zelf vind hem 't minst lekker omdat ik meer ben van melk chocola.

4. X-pop van Ola
Knetterijss! Vroeger at ik altijd knetterijs, hmm. Jullie ook?

5. Hello Kitty ijs
Ik moest het gewoon proberen, ijs van Hello Kittyy, een mix van room- en chocolade ijs. Ik kreeg er ook nog een cadeautje bij, hihi :P

6. Magnum Double Caramel
Ik heb deze magnum nog nooit in nederland gezien. Jammer, want hij is zóóó lekker! Hij heeft een dubbele laag chocola met caramel ertussen, hmm <3

+7. Hoorntje met casis en suikerspin ijs
Casis ijs is gewoon lekker fris en fruitig. Maar toen ik Barbe a papa (suikerspin in het frans) zag staan, moest ik die smaak proberen. Het smaakte echt naar suikerspin, echt heel lekker!


En omdat het kan: Discodip met 'Meisjes met ijsjes'


Houden jullie meer van roomijs of van waterijs?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter laat!