maandag 13 augustus 2012

SHOPLOG UTRECHT


Ik ging met een vriend naar Utrecht en ik heb heel veel leuke dingetjes gekocht. Ik heb super veel kleding en schoenen gepast, maar uiteindelijk maar één wit T-shirtje gekocht. Wat heb ik dan wel gekocht? Allemaal DIY stuff!  


Als eerst kwamen wij langs de Pipoos. Een winkel voor DoItYourself spullen. Je vind daar echt alles, ook de gekste taart versieringen. Helaas is de Pipoos niet zo goedkoop, ik zou me daar echt blut kunnen kopen. Uiteindelijk heb ik 12 textielstiften en ijzerdraad voor sieraden gekocht.

Daarna gingen we naar de lapjesmarkt. Ik heb daar voor maar 2 euro een meter van deze leuke kanten stof gekocht! Ik hou van kant.

Op de lapjesmarkt hadden ze niet alleen lapjes, maar ook knopen, lintjes en alles wat met kleren, kussen en bekleding te maken heeft. Ik was al bezig met het maken van kussentjes van uit T-shirts met leuke printjes maar ik had alleen nog kussenvulling nodig. Dus ik heb een kilo kussenvulling gekocht. En daar loop je dan de hele dag mee rond in Utrecht. Er was zelfs iemand die dacht dat het een suikerspin was...

Ook een leuke winkel, de Tiger! Je vind er echt alles. Ik heb een handig borsteltje gekocht, ik had er al een van in het paars maar die ben ik kwijt. En ik heb zilveren kralen gekocht en een handig notitie/tekenblokje gekocht. En dat samen voor maar 2,50!

Bij de Claire's heb ik dit snorkettinkje gekocht. Ik had er al eentje in het zwart, en groter, maar die ben ik helaas ook kwijt. :( Ik hou van moustaches. Ik heb er ook een theemok, deken en bakje van.

En bij de Xenos heb 100 ringetjes gekocht voor sieraden, want als ik er eentje nodig heb zijn ze nergens te vinden. Drie meter ketting, waarvan nu al 1,5 meter opgemaakt is. Je hebt heel veel handige dingen voor het maken van sieraden bij de Xenos. 
Kaneelsnoepjes, omdat ik verslaafd ben aan kaneel. En een sleutelhanger met peper, zout, kerrie en paprikapoeder, misschien ga ik er wel kaneel in doen. 

En als laatst een simpel wit shirt om mee te DIYen van de Zeeman. 

Wat vinden jullie het leukst?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter laat!