dinsdag 14 augustus 2012

CONFETTI NAILS

Zoals ik al eerder heb geschreven had ik een nagelverharder nodig. Ik heb er dus eentje gekocht van Essence. Maar wat zag ik er naast staan? Een topcoat met 'circus confetti'. En die moest ik natuurlijk ook even uitproberen!


Als eerst haalde ik natuurlijk mijn oude nagellak eraf en heb ik mijn nagels bijgeknipt en gevijld. Toen begon ik met een laagje van de nail thickener als basecoat. En nu hopen dat het goed werkt!
En omdat een doorzichtig laagje een beetje saai is, deed ik er nog een laagje van de confetti topcoat op. Nou.. laagje..? Het was moeilijk om met een laagje genoeg confetti op je nagel te krijgen. Soms kreeg ik maar 3 glittertjes per laagje. Maar uiteindelijk is het mij gelukt om de confetti goed over mijn nagel te verdelen. :)
Je ziet mijn nagelriemen heel erg glimmen omdat ik nagelriem olie heb gebruikt na het lakken.
Het ziet er erg feestelijk uit en het is een erg goede en sneldrogende topcoat. En om het nog feestelijker te maken kan je er natuurlijk ook een leuk kleurtje onder doen. Wat vinden jullie?

2 opmerkingen:

  1. wauw, heel leuk gedaan!

    Liefs, Karin

    Je hebt een hele leuke blog, ik volg je nu! Het zou heel fijn zijn als je me terug gaat volgen, want bij de 100 volgers organiseer ik een give away. Hoe sneller je volgt, hoe sneller ik de give away plaats!

    http://donnermoiplusfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!