maandag 17 september 2012

OOGLOOK PAARS

Ik kreeg zomaar ineens zin om me uit te leven met make-up. Gewoon even iets moois creëren. Dus heb ik deze paarse ooglook gemaakt. En er zit een enorme rode kras in mijn oog, stoer he. 


Als je groene ogen goed uit wil laten komen moet je paars en grijs tinten gebruiken. Dus dat heb ik gedaan. En ik hou van paars, zoals jullie weten.
Ik had nog een oogschaduw palet uit een hele grote make-up doos die ik ooit gekregen heb, en daar zat veel paars in. En ook veel blauw, en groen, en roze en.. elke kleur wel eigenlijk. In ieder geval, de volgende kleuren heb ik gebruikt.
Ik gebruikte een concealer van Essence, oogpotlood van Max Factor, Big Bold Mascara van NYC en een eyeliner van Rimmel London.
Toen ik later naar de foto keek, had ik het eigenlijk meer moeten blenden. Maar die 'drie lagen' hebben ook wel wat.
Helaas lijkt de oogschaduw door het licht een beetje erg roze. Maar het is toch echt paars :) 

Ik doe dit niet zo vaak, dus ik ben benieuwd.
Wat vinden jullie?

4 opmerkingen:

Leuk dat je een reactie achter laat!