donderdag 13 september 2012

SHOPLOGJE

Gister ging ik gezellig met een vriendin het dorp in. Toen heb ik twee dingetjes gekocht, en dat wil ik graag met jullie delen.  Want ik ben er zo blij mee.  

Er was een winkel die we nog nooit gezien hadden, 'OP = OP' heette de winkel dacht ik. Of het was gewoon een reclametekst, dat kan ook nog haha. In ieder geval, het is een grote winkel met allemaal beauty producten voor erg goedkoop. 
Ik werd gelijk verliefd op dit nagellakje van W7, met allemaal hele fijne gekleurde glittertjes. Blauw, roze, paars, zilver, allemaal kleurtjes die ik mooi vind :) Mijn vriendin kocht hem ook, en we betaalden samen 5 euro. En over elk kleurtje ziet hij er net weer anders uit. Dus dat ga ik jullie nog showen!


Bij de C&A heb ik na lang twijfelen harem broek gekocht. Maar ik ben er echt heel blij mee. 
Ik zit nu op moderne dans. Normaal danste ik gewoon in een Donnay, maar dat is bij modern niet zo fijn. En deze 'djenspants' zit echt ongelooflijk lekker, en je kan er goed in bewegen.
En ik vind de print ook helemaal geweldig.
Moet ik het lakje maar snel uit testen? :)

5 opmerkingen:

  1. Ik wil het laksje wel heel graag zien!

    Liefs
    Daniëlle
    Colourful-Frutsel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het heet inderdaad op=op (voordeelshop er nog achter eigenlijk haha), die zit bij mij ook! erg leuk en goedkoop inderdaad, maar niet alle lakjes zijn even goed, ik heb een paar hele fijne van hun, en een paar die er na een halve dag al af gaan...
    dus het is even proberen, maar sowieso wel hele leuke kleuren! en je broek vind ik erg leuk, mooie print ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oke, het was mij niet heel duidelijk haha :) Hmm, ik ben benieuwd of deze goed is!

    Liefs, Lois

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wist niet dat je op modern zat!

    leuke broek hoor!

    xoxo Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!