vrijdag 14 september 2012

ZELFGEMAAKTE LAKJES

Een tijdje geleden hebben jullie gezien hoe ik mijn eigen nagellakjes heb gemaakt. En vandaag laat ik jullie zien hoe ze eruit zien op mijn nagels. Word jij ook zo vrolijk van die kleurtjes?  

Klik hier om te zien hoe ik deze nagellakjes heb gemaakt.
Het zijn maar twee lakjes, en toch heeft elke nagel een net iets ander kleurtje gekregen door het aantal laagjes. Ik vind dit zelf een erg leuk effect hebben. En zoals jullie weten: Ik hou van paars.
Helaas had ik het eerst geprobeerd zonder basecoat, omdat ik een beetje lui was. Dom dom dom, want mijn nagels verkleurden helemaal roze. En helaas zijn mijn nagels weer erg kort :(

Linkerhand  na een dag: 
Rechter hand na een dag:
Ik ben erg blij met de lakjes en het resultaat. Het blijft redelijk lang zitten, maar nog niet zo goed als 'echte' nagellak (ook met base- en topcoat).

Heb jij al eens je eigen nagellak gemaakt?

3 opmerkingen:

  1. Grappig dat je met 2 kleurtjes combineren toch zoveel verschillende kleurtjes krijgt ! :) PS, je hebt er een volger bij! ^.^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. IK vind de kleurencombi met kleurnuances prachtig!!
    En ook erg goed dat je die oude oogschaduw hebt hergebruikt!

    Ik vind die nieuwe nagellak ook heel erg mooi; vooral ook die fijne glittertjes waar heel veel kleur 'in' zit!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!