maandag 3 september 2012

[TAG] 10 T/M 1

Ik zag deze tag op aboutfashion.nl en ik heb hem gelijk overgenomen. Het is een persoonlijke, maar leuke tag. De bedoeling is dat ik bij de eerste vraag 10 antwoorden geef, bij de tweede vraag 9 antwoorden, bij de derde 8 antwoorden, enz. 

1. Noem 10 dingen over jezelf
Ik heet Lois Lorinde van Tol, ik ben 16 jaar, ik zit in havo 5, ik doe Natuur & Techniek, ik heb een vriendje,  twee katten genaamd Bloempje en Elfje, ik ben in het begin bij mensen verlegen maar daarna totaal niet, ik ben eigenwijs en soms een beetje gek.

2. Noem 9 dingen die je leuk vindt
Sieraden maken, kleding en huizen ontwerpen, lekkere dingen koken, bloggen, katten aaien, verstoppertje spelen, shoppen, zwemmen en natuurlijk gewoon leuke dingen doen met vrienden. 

3. Noem 8 dingen die je niet leuk vindt
Producten die prikken op je huid, heel warm weer, huiswerk, mensen die zichzelf geweldig vinden of roddelen, broeken die afzakken, dokters, door de regen fietsen en mijn kamer opruimen.

4. Noem 7 plekken waar je graag bent
Thuis, bij mijn vriendje, bij familie, bij vrienden, in een schoenen/kleding/sieraden winkel, in een hobby shop en in een lekker restaurant. 

5. Noem 6 manieren om jouw hart te winnen
Hmm, lastig. Er moet gewoon een klik zijn. Aardig, lief, behulpzaam, grappig, eerlijk en stoer zijn. Goede gesprekken kunnen voeren. Soms met lieve verassingen komen, hoeft niet groot te zijn (en dan niet zeggen dat er een verassing komt want daar kan ik niet tegen). Mij aan het lachen maken. En gewoon gezellig zijn, niet veel bijzonders :)

6. Noem 5 plekken waar je nog heen wilt
Naar de plek op Bali waar ik surfles heb gehad, naar Londen en Terschelling met mijn vriendje, shoppen in New York en lekker eten in Italië. 

7. Noem 4 dingen of personen waar je niet zonder kan
Ik kan niet zonder mijn familie, vrienden, vriendje en katten. <3

8. Noem 3 van je lievelingsliedjes 
Ik heb niet echt een lievelingsliedje, ik luister elke keer weer andere liedjes en ander soort muziek. Wat ik de laatste tijd veel geluisterd heb is Mean van Taylor Swift, Want U back van Cher Lloyd en Wide Awake van Katy Perry.

9. Noem 2 wensen
Ik hoop ooit een gezinnetje te krijgen en van mijn hobby's mijn baan te maken.

10. Laatste woord
Wiehoeee! Dat is mijn nieuwe stopwoordje, zoiets als 'Yeah'. Ik zeg het de laatste tijd heel vaak, nou ja, ik denk het vooral als ik even blij word van iets haha :)


Ik heb de foto's trouwens gemaakt van mijn Lipsmackers in de meest heerlijke smaken, hmmm.
Neem de tag gerust over, en laat me weten als je hem ook gepost hebt op jouw blog! :)

3 opmerkingen:

  1. Leuk.!! Nemen wij later ook katten.? ^^.
    Ik wil wel kindjes met jou! Haha Loveyou!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!
    Ik heb 'm ook al op een heleboel blogs voorbij zien komen,
    en hoe vaker ik 'm lees hoe leuker ik 'm vind worden haha,
    dus misschien dat ik 'm binennkort ook toch maar doe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je de tag over hebt genomen! En origineel die foto's, leuk gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!