dinsdag 28 augustus 2012

WISHLIST

Vandaag laat ik jullie wat dingen zien die ik al een tijdje wil hebben. Zoals deze kettinkjes van Ooh la la. Ik kwam terecht bij die webshop en ik was gelijk verliefd. Misschien ook omdat 'Lolis bloem frame ketting' mij erg aan mijn eigen naam deed denken haha. 


Deze enkellaarsjes van Invito zie ik elke keer in de winkel staan en dan wil ik ze weer kopen. Maar telkens als ik 99,95 euro zie staan houdt dat me weer tegen. Want ik heb niet zo veel geld om uit te geven. Maar ze staan zo geweldig bij mijn nieuwe tas! Dus wie weet, als ze ooit in de sale zijn.
Ik ben al een tijdje opzoek naar een knalrode broek die goed zit. En deze zag ik op de H&M site, dus ga ik die maar een keertje passen.

En rechter broek die je ziet zag ik op de site van Shoeby. Geweldige dip-dye jeans! Ik ben de laatste tijd echt fan van dip-dye.

En deze roos en Pink Ribbon kralen van Pandora voor mijn Pandora armband.
Dit geweldige jurkje van Zalando, zo schattig met kanten rand en stipjes!
En als laatst, ik weet niet waar en of ze te koop zijn, deze neon pumps. Ik zou ze denk ik nooit durven dragen, maar ze zien er echt heel gaaf uit.

Hebben jullie ook dat speciale item dat je altijd al gewild hebt?

1 opmerking:

  1. Weer leuk schatje.! Echt herkenbare dingen die jij leuk vind.!

    B<3

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!